gävlestrand+lundgrens+nakenbad .. kan kvällen bli bättre?

där kanske ni fick en lite blick av vad jag gjorde igår? ;)
började kvällen på gävle strand med fint folk och drack lite lätt sådär. vid halv 11 tog vi bussen till lundgrens och jag och elin betala 100 kronor för nå skit grejer, fett inte värt pengarna men kul iaf med allt folk som man kände och de alkoholhaltiga dryckerna gjorde susen!! :D

vid 1 när det va slut så drog vi ner till ån och nakenbada som aldrig förr! hur skönt va inte det då?!
kom hem vid 3 halv 4 kommer inte ihåg?
då sov jag iaf, sköönt :)

vaknade vid 10 av att jag var grymt törstig. men somnade om efter ett tag.
vakna igen vid 1 och kikade på en jätte bra film, kommer tyvärr inte ihåg va den hette..
så har ja bara tagit det lugnt hemma idag. käkat donken åå ;)

mina favorit skot gick sönder igår :( ledsen nu men har även gjort så jag kan åter använda dom.. kika bild!
det ska vara gladiator skor, men nu är dom flippflopp!

hhahah.. läng även märke till såret på sista bilden.. sällan jag ska skära upp något när jag är ute sådär,, ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0