Jag dricker för kärlek & jag ramlar omkull..

Träningen var väl helt okej, märktes att man inte tränat på ett tag men hoppas man får vara med på matchen som är på onsdag ändå :p hehe... Sen åkte jag hem och käka fin grillat som Alex och jonnah fixat! Gott dom tusan va det! Sen bar det av till Norbäck, Konnskog kom också så vi hade det trevligt:) Elin åkte iaf hem och jag & emma åkte till donken, köpte en varsin lilla meny och en till bror min. Åkte hem till mig och åt och satte oss på altanen å spela kort och myste ;) imorgon blir det förhoppningsvis subway med töntarna här hemma och sedan iväg till stan med emma och fixa lite saker med folk :pppp blir även ön på kvällen! Hoppas att det blir lyckat!!!! Men ju blir det sova, natti natti:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0